Wat doen wij

Als kantoor geven wij ondersteuning aan starters, ondernemers met en zonder personeel, ondernemers in het midden- en klein bedrijf, VvE’s, eenmanszaken en particulieren.
Wij geven advies op maat en kunnen voor u uw administratieve zaken uit handen nemen.
Ondersteuning bij alle financiële en adviserende aspecten van uw onderneming, verwerking van de financiële- en salaris administratie en het samenstellen van fiscale aangiften is waar wij ons voor inzetten.
U kunt bij ons terecht voor:

  • ​Het opzetten van uw administratie en de verwerking daarvan
  • Aangiften ​omzetbelasting
  • Aangiften vennootschapsbelasting
  • Aangiften inkomstenbelasting
  • Aangiften op het gebied van erfbelasting
  • Tussentijdse rapportages
  • Samenstellen en beoordelen van jaarrekeningen
  • Salarisadministratie
  • Aangiften loonheffingen

Wilt u de gehele administratie uit handen geven of het toch grotendeels zelf doen?
De keus is aan u, wij kunnen u in beide gevallen ondersteuning bieden.
Meer weten?
Neem dan gerust contact met ons op voor het maken van een vrijblijvende afspraak.
In een persoonlijk gesprek kunnen wij uw wensen en de mogelijkheden op elkaar afstemmen om tot een succesvolle samenwerking te komen.
Maatwerk voor uw onderneming is in uw en ons belang.​​